සොයන්න
උණුසුම් පුවත්

ධනාත්මක චින්තනය

කාන්තා ව්‍යවසායකයින්ගේ සාර්ථකත්වයට හේතු වන මූලධර්ම 7

ව්‍යාපාරයක සාර්ථකත්වයට බලපාන විවිධ සාධක රාශියක් ඇත. කෙසේ වෙතත්, කාන්තා ව්‍යවසායකයින් , විශේෂයෙන්, වෙනත් ඕනෑම පරම්පරාවකට වඩා අගය කරන සහ ක්‍රියාත්මක කරන මූලධර්ම සහ උපාය මාර්ග කිහිපයක් තිබේ. ඔබ ඔබේ ව්‍යාපාරය වර්ධනය කර ගැනීමට අපේක්ෂා කරන කාන්තා ව්‍යවසායිකාවක් නම්, මෙම බ්ලොග් සටහනේ දක්වා ඇති ප්‍රතිපත්ති හත සහ උපාය මාර්ග ආරම්භ කිරීමට කදිම ස්ථානයකි.

මූලධර්මය #1: නිර්මාණශීලීව සිටින්න

කාන්තා ව්‍යවසායකයින් ජීවත් වන වැදගත්ම මූලධර්මවලින් එකක් වන්නේ නිර්මාණශීලීව සිටීමයි. මෙයින් අදහස් කරන්නේ සෑම විටම නව අදහස් සඳහා විවෘතව සිටීම සහ ඔබේ ව්‍යාපාරය වැඩිදියුණු කිරීමට ක්‍රම සෙවීමයි. කාන්තාවන් ස්වභාවයෙන්ම නිර්මාණශීලී ජීවීන් වන අතර, මෙම මූලධර්මය වැලඳගැනීමෙන් ඔබේ කර්මාන්තය තුළ කැපී පෙනීමට ඔබට උපකාර කළ හැකිය.

නිර්මාණාත්මක ප්රවාහයේ රැඳී සිටීමට සමහර ක්රම ඇතුළත් වේ:

– ඔබේ අදහස් සඟරාවක් තබා ගැනීම

– වැඩමුළු සහ ජාලකරණ සිදුවීම් වලට සහභාගී වීම

– ව්‍යවසායකයින්ගේ මාර්ගගත ප්‍රජාවන්ට සම්බන්ධ වීම

– TED කතා සහ අනෙකුත් ආශ්වාදජනක වීඩියෝ නැරඹීම

ව්‍යාපාරයේ යෙදෙන සහස්‍රක කාන්තාවන් නව අදහස් සහ විසඳුම් ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා ඔවුන්ගේ පරිකල්පනය සහ ප්‍රභවය භාවිතා කිරීමට දැඩි ලෙස විශ්වාස කරති. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, ඔවුන් අවදානම් ගැනීමට සහ අලුත් දේවල් අත්හදා බැලීමට වැඩි ඉඩක් ඇත. ඔවුන් තම ව්‍යාපාර පවත්වාගෙන යන ආකාරය අනුව මෙය දැකිය හැකිය; අසාර්ථක වීමේ අවස්ථාවක් තිබුණත්, නව උපාය මාර්ග හෝ ක්‍රම අත්හදා බැලීමට ඔවුන් බිය නැත.

මූලධර්මය #2: ඔබේ වටිනාකම් මගින් මෙහෙයවන්න

කාන්තා ව්‍යවසායකයින් ඉහළ වටිනාකම් මත පදනම් වේ. ඔවුන් ලෝකයේ වෙනසක් ඇති කිරීම සහ ඔවුන්ගේ අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීමට අන් අයට උපකාර කිරීම ගැන සැලකිලිමත් වේ. මෙය සිදු වන්නේ ඔවුන් ව්‍යාපාරයට පිවිසෙන ආකාරයෙන් ය; ඔවුන් තම ගනුදෙනුකරුවන්ගේ අවශ්‍යතා සපුරාලන වටිනා නිෂ්පාදන සහ සේවා සැපයීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. ඊට අමතරව, ඔවුන් බොහෝ විට ඔවුන් විශ්වාස කරන අරමුණු සඳහා කාලය හෝ මුදල් පරිත්‍යාග කිරීමෙන් ප්‍රජාවට ආපසු ලබා දේ.

මූලධර්මය #3: තාක්ෂණික කුසලතා නැවුම්ව තබා ගන්න

කාන්තා ව්‍යවසායකයින් ඉතා තාක්ෂණික දැනුමක් ඇත. ඔවුන් තම ව්‍යාපාර වඩාත් කාර්යක්ෂමව කරගෙන යාමට සහ විශාල ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් වෙත ළඟා වීමට තාක්‍ෂණය ඔවුන්ගේ වාසියට යොදා ගනී. මෙයට ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන සහ සේවා අලෙවි කිරීමට සමාජ මාධ්‍ය වේදිකා භාවිතා කිරීම මෙන්ම වලාකුළු ආචයනය, සමාජ මාධ්‍ය ස්වයංක්‍රීයකරණය, විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය සහ සහයෝගීතා මෘදුකාංග වැනි සබැඳි මෙවලම් භාවිතා කිරීම ඇතුළත් වේ.

අපගේ හැකියාවන්ට වඩා බොහෝ සෙයින් අප සැබවින්ම කුමක්දැයි පෙන්නුම් කරන්නේ අපගේ තේරීම් ය. – JK රෝලින් යනු

මූලධර්මය #4: සම්පත්දායක වන්න

කාන්තා ව්‍යවසායකයින් අතිශයින්ම සම්පත්දායකයි. සෑම තත්වයකින්ම උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නේ කෙසේද සහ ඔවුන් සතුව ඇති දෙයින් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නේ කෙසේදැයි ඔවුන් දනී. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, ඔවුන් බුද්ධිමත් ව්‍යාපාරික තීරණ ගැනීමට, පර්යේෂණ රැස් කිරීමට සහ කාර්ය ප්‍රවාහ කළමනාකරණය කිරීමට දක්ෂයි. ඔවුන් අනෙක් පරම්පරාවන්ට වඩා නම්‍යශීලී වීමට නැඹුරු වන අතර එමඟින් වෙනස්වන තත්වයන්ට ඉක්මනින් අනුවර්තනය වීමට ඔවුන්ට ඉඩ සලසයි.

මූලධර්මය #5: ඔබේ ජාලය ඔබේ ශුද්ධ වටිනාකමට බලපායි

සහශ්‍ර කාන්තා ව්‍යවසායකයින් හොඳ ජාලකරුවන් ය. වෙනත් වෘත්තිකයන් සමඟ සබඳතා ගොඩනඟා ගැනීම සහ ජාලගත වීමේ වැදගත්කම ඔවුන් දනී. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, ඔවුන්ට අවශ්‍ය වූ විට උපකාර ලබා ගැනීමට සහ ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර ප්‍රවේශය පුළුල් කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇත. LinkedIn, Instagram සහ Facebook වැනි සමාජ මාධ්‍ය වේදිකාවල ජාලකරණ ක්‍රියාකාරකම්වල නිරත වීමට පිරිමින්ට වඩා කාන්තාවන් වැඩි ඉඩක් ඇත.

#6 මූලධර්මය: අව්‍යාජ සහ විනිවිද පෙනෙන වන්න

කාන්තා ව්‍යවසායකයින් අව්‍යාජත්වය සහ විනිවිදභාවය අගය කරයි. ඔවුන්ගේ ගනුදෙනුකරුවන් ව්‍යාපාරය පිටුපස සිටින පුද්ගලයා දැකීමට ඔවුන්ට අවශ්‍ය වේ, එබැවින් තමන් සහ ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන අලෙවි කිරීමේදී යම් පෞරුෂයක් පෙන්වීමට ඔවුන් බිය නැත. ඔවුන් තම ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සත්‍යවාදී වීම විශ්වාස කරන අතර එය විශ්වාසය සහ පක්ෂපාතිත්වය ඇති කිරීමට උපකාරී වේ.

මූලධර්මය #7: කණ්ඩායම් ක්‍රීඩකයෙකු වන්න

සහශ්‍ර කාන්තා ව්‍යවසායකයින් කණ්ඩායම් ක්‍රීඩිකාවන් වේ. අන් අයගේ උදව් නොමැතිව සාර්ථකත්වය අත් කරගත නොහැකි බව ඔවුන් වටහාගෙන ඇති අතර, එබැවින් ඔවුන් තම සේවකයින්, හවුල්කරුවන් සහ ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කරයි. ඵලදායී ලෙස සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමෙන්, ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර වේගයෙන් සහ ශක්තිමත්ව වර්ධනය වීමට උපකාර වන බලවත් ආධාරක ජාලයක් නිර්මාණය කළ හැකිය.

සමස්තයක් ලෙස ගත් කල, මෙම මූලධර්ම හත කාන්තා ව්‍යවසායකයින්ගේ වර්ධනයට සහ සාර්ථකත්වයට හේතු වේ. ඔබට ව්‍යාපාරයේ සාර්ථක වීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබේ වෙළඳ නාමය තුළ මෙම අගයන් සහ උපාය මාර්ග අනුකරණය කිරීම ගැන ඔබ සිතා බැලිය යුතුය.

මතක තබා ගන්න, සාර්ථකත්වය සඳහා එක් ප්‍රමාණයකට ගැලපෙන ප්‍රවේශයක් නොමැත; එබැවින් ඔබට වඩාත් සුදුසු දේ සොයාගෙන ඒ සඳහා යන්න! නිර්මාණශීලීව, සාරධර්ම මත පදනම් වී, ඔබේ ඉලක්ක කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න, එවිට ඔබ සාර්ථකත්වයට යන මාවතේ හොඳින් සිටිනු ඇත.

Tags